1 Temmuz 2010 Perşembe

MADIMAK’TA YANAN BENİM


Yazar Asım Bezirci ’yim

Yanık sesli Nesimi ’yim

Tarihten beri gelirim






Madımak’ta yanan benim


Yarınlara kalan benim






Doktor Behçet Aysan benim


Resim çizen Asaf benim


Şiir yazan ozan benim






Madımak’ta yanan benim


Yarınlara kalan benim






Akarsu ’yum Hasret’im ben


Hem sılayım, gurbetim ben


Cihan tutuşur derdimden






Madımak’ta yanan benim


Yarınlara kalan benim






Semah dönen gençler benim


Murat benim, Özlem benim


Gelir diye yol beklerim






Madımak’ta yanan benim


Yarınlara kalan benim






Ben ölmedim, anla softa


Sen boğuldun karanlıkta


Savaşımız yobazlıkla






Madımak’ta yanan benim


Yarınlara kalan benim






Veysel der ki yalnız kaldım


Dört bir yana haber saldım


Canlarla birlikte yandım






Madımak’ta yanan benim


Yarınlara kalan benim.










Veysel KAYMAK


Temmuz -1993

1 yorum:

tufan dedi ki...

Evet benim,evet sensin,biziz,hepimiz,o alevler o ateş yobazların ininde her daim yanacak ve elbet bir gün karanlıkları aydınlanacak.

Teşekkürler sevgili arkadaşım.

Yorum Gönder